Co byste měli vědět o PPC reklamě 

Co byste měli vědět o PPC reklamě

Chcete se více dostat do povědomí lidí, ale nevíte, jak na to? Nabízí se hned několik možností propagace, konkrétně například PPC reklama, o kterou se postará online reklamní agentura. Ta vám pomůže být doslova lovcem zákazníků, nikoli kořistí marketingových specialistů, kteří z PPC reklamy už dávno těží. Mluvíme o reklamě, kdy se hradí za proklik čili až poté, co se uživatel dostane na vaši webovku. Pojďme si zmínit několik podstatných věcí, které je třeba o tomto způsobuje propagace vědět. 

Cena není určována reklamním systémem 

Na rozdíl od jiných způsobů propagace platí, že cena za PPC reklamu není určována reklamním systémem, nýbrž samotný inzerentem. Každý, kdo reklamu spouští, tak může určit, kolik ho ve výsledku bude reklama stát. Reklamní systém poté s nabídnutými ciframi manipuluje.  

Reklama by měla být hlavně dostatečně efektivní, konkurence schopná. Od toho se ostatně odrážejte po stránce ceny.  

Může mít formu kontextové reklamy 

Je mylné se domnívat, že PPC reklama je pouze grafická. To není pravda, může mít také formu kontextu. Jako kontextová reklama se například objevuje ve výsledcích vyhledávání jako první tři odpovědi na vyhledávaný dotaz.  

Aby se však PPC reklama objevila mezi třemi prvními výsledky vyhledávání, musí obsahovat správná klíčová slova, která by měla být shodná s vyhledávaným dotazem, aby se skutečně zasáhl ten uživatel, který o danou věc, službu či cokoliv jiného má zájem.  

Zacílení na toho správného člověka 

Co PPC reklamu také odlišuje od ostatních forem propagace je přesnost cílení. Pokud se vám podaří skutečně dobře definovat svého potenciálního zákazníka, na kterého zároveň dobře zacílíte, budete se brzy radovat ze zisků. PPC reklamy totiž můžete dobře zacílit dle pohlaví, geografických údajů, také dle věku, zájmů a dalších parametrů.