Podnikatel by měl mimo to, že se bude zajímat o svůj podnik a snažit se, aby neustále rostl, zajímat se také o to, aby rostl i on sám. Není horšího klamu než si myslet, že bez osobního růstu podnik poroste jako by nic. Společnost musí mít dobrého lídra, dobrý vzor, podle něhož bude růst k vysněným výšinám. Málokterý podnikatel si uvědomuje, že nestačí pouze neustále pročítání novinek na internetu, které by se ho náhodou mohli někdy v budoucnu dotknout, protože zákon, jež bude populární za pár let, mu ohrozí značně podnikání. Ne, o tom to není. Je zapotřebí, aby si každý podnikatel do svého denního režimu napsal i poznámku, která se bude týkat čtení. Není nutné, abyste četli romány nebo sci-fi, jen dbejte na to, aby váš denní režim byl také o čtení odborné publikace, která pojednává o oblasti, v níž působíte, a sice o podnikání. Vždyť není lepšího vyvarování se chyb, než tehdy, kdy se necháte inspirovat chybami druhých a naučíte se znát principy a triky, díky kterým se vyvarovali krachu společnosti. Jaké publikace jsou však dobré číst?
1. Jsi značka?!
Tato novinka na českém trhu skvělého podnikatele Tomáše Lukavce pojednává o tom, na co se zaměřit při výběru vaší značky, se kterou se budete prezentovat na českém trhu. Je důležité, abyste si uvědomili, na co se máte zaměřit a čeho se vyvarovat. Ukáže vám ten úplný začátek, který je ostatně tím nejdůležitějším a hlavně i základním kamenem na cestě k úspěšnému podnikání. Neváhejte a přečtěte si tuto novinku, jež vám pomůže sundat si růžové brýle a vidět svět podnikání jako reálnou věc.
2. Miluj svůj život
Skvělá Louise L. Hay přichází do knižního světa s další svou novinkou, se kterou se rozhodla bodovat. Jedná se o výtisk, který by měl mít doma každý podnikatel, protože každý se jednou dostane do takové situace, že se bohužel setká s neúspěchem. V tu chvíli mu najednou chybí sebejistota a sebedůvěra. Musí se rozhodnout ji najít a tato knížka mu ji najít opět pomůže. Bez sebevědomí přece žádný podnikatel nemůže uspět.